Hoe begin ik met de Rinkel Webphone?


Rinkel collega Janine
Janine Wilbrink
update: 14 mei 2022

Bellen via je computer of laptop is een ware uitkomst: grotere schermen, makkelijker multitasken en alles bij elkaar. Goed dat jij ook de stap zet!

Met de Rinkel Webphone kun je doorverbinden, uitbellen, je gesprekshistorie beheren, contacten delen met je collega's, contacten in bulk importeren en nog meer!

In dit artikel geven we antwoord op de volgende vragen:


Welk abonnement heb ik nodig om de Rinkel Webphone te gebruiken?

De Webphone is alleen beschikbaar voor Rinkel Basis en Rinkel Compleet (nieuwe abonnementen).

Heb je nog een oud abonnement maar wil je wel gebruik maken van de Webphone? Neem dan contact met ons op via help@rinkel.nl of bel ons op 085-0609000.


Welk browser moet ik gebruiken om te bellen via de Webphone?

Om gebruik te kunnen maken van de Rinkel Webphone heb je Google Chrome nodig op je laptop of computer.

Let op: De Webphone is niet te gebruiken met een tablet of smartphone.


Waar staat de Webphone in Mijn Rinkel?

Wanneer je in de Mijn Rinkel omgeving inlogt, vind je de knop ‘Webphone’ in de header.

Wil je stap voor stap de Webphone doorlopen? Start dan eenvoudig een rondleiding rechts in het menu, onder je profiel.